FAQ
Wij zijn voornamelijk een webshop waardoor we hoofdzakelijk online verkoop vooropstellen. Heb je toch enkele vragen over afmetingen, kwaliteit van de stof, kleur,.. waardoor je graag enkele producten wil komen bezichtigen, dat kan! Stuur ons een mailtje via info@moments.be en we spreken een mogelijk tijdstip af. Bezichtiging enkel mogelijk op volgend adres: Abbeloos 15, 8720 Dentergem – België
Natuurlijk proberen we steeds zo goed mogelijk aan ieders wensen te voldoen! Het kan dus zeker dat jij een specifieke personalisatie voor ogen hebt die buiten de algemene prijzen en opties ligt.
Stuur ons een mail via info@moments.be met het artikel dat je wenst te personaliseren en wat je precies wenst. Dan bekijken we of je wensen binnen de mogelijkheden vallen en bezorgen we je detailinfo over je wens, kostprijs, mogelijkheden.
Alle artikelen zijn op voorraad tenzij er duidelijk aangegeven staat ‘uit voorraad’.
Het kan uiteraard gebeuren dat jullie net met 2 op hetzelfde moment aan het uitchecken zijn, enkel deze uitzonderlijke situatie kan zorgen voor een stockbreuk die niet zichtbaar was.
Zodra we uw bestelling verwerken kan u van ons verwachten dat we u op de hoogte brengen. Dan bekijken we samen wanneer het artikel terug voorradig kan zijn of betalen we u het bedrag binnen de paar dagen terug.
Heb je interesse in een artikel dat niet meer voorradig is? Registreer je bij dat artikel en je krijgt een seintje zodra het terug voorradig is.
We kunnen helaas niet garanderen dat alle producten steeds terug in voorraad komen.
Heb je een specifieke vraag of wens bij een artikel dat niet gekoppeld is aan onze personalisatiemodule? Bezorg ons je vraag en/of wens via info@moments.be en samen bekijken we de haalbaarheid van jouw wensen!
Onze giftboxen worden steeds op een leuke manier ingepakt.
Heb je zelf een pakket samengesteld en wens je dit verpakt te ontvangen? Kruis dan het vinkje aan dat je deze artikelen graag in een cadeauverpakking ontvangt.
Wens je bepaalde artikelen verpakt te ontvangen en anderen niet? Noteer bij opmerking wat je graag al dan niet verpakt ziet en we houden hier zo goed als mogelijk rekening mee.
We doen ons best om de foto’s en afbeeldingen zo waarheidsgetrouw mogelijk voor jullie te nemen. Houdt uiteraard rekening met de instellingen van uw beeldscherm. Sommige kleuren kunnen iets anders weergegeven worden afhankelijk van de scherminstellingen.
Zodra je een bestelling plaatst ontvang je een automatische orderbevestiging van je bestelling. Dit is geen rechtsgeldige factuur.
Wens je toch een factuur, stuur ons dan een mail via info@moments.be samen met uw bedrijfsgegevens en wij maken een factuur voor u op.
Verzendingen zijn gratis voor leveringen boven de €75 voor België en €100 voor Nederland. (bvb €75.01, €100.01)
Een cadeaubon dien je normaal in 1 bestelling te gebruiken. Is er een reden waardoor je toch graag je cadeaubon wil spreiden over verschillende bestellingen, laat ons dit weten via info@moments.be . Dan bezorgen we je een nieuwe code met het resterende bedrag.
Hou wel rekening dat je per bestelling steeds je de verzendingskost zal moeten betalen indien deze niet boven het minimumbedrag van €75 (BE) of €100 (NL) euro valt. Verzendingskosten kunnen niet met een cadeaubon betaald worden.
Voor alle andere vragen kan je contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@moments.be
We helpen je graag zo snel mogelijk verder!